Inget är som i längtans tider.

Jag tror jag går åt av längtan efter värme och våren, snart är den väl ändå här! Likandant säkert varje år, isiga gator och trottoarer, men lite pudersnö dessutom så ser man inte ett skit vart det är is. Dessutom är min finfina hund lite av en draghund, speciellt när han får syn på andra hundar, och då försöka hålla honom tillbaka utan att drutta omkull är inte det lättaste.
Men snart så kommer våren, och med den mina nya projekt som jag tänkt att göra i år.Jag fortsätter med mina lastpallar, och desto mer jag håller på med detta desto fler ideér poppar upp i huvudet. Men först på listan står den här hörnsoffan och det lilla bordet.
Sen får vi se vad det blir. 
Var förresten på trädgårdsmässan i Kista i söndags,hittade inte några speciella nyheter men det är alltid kul att gå runt montrarana och se vad fint de gjort.
Nyhet för mig är iallafall den svarta vit-löken en spännande nyhet, den finns att köpa hos Cranberry Corner i Mörby Centrum/Danderyd
 
TJING
Clary

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0