En vanlig onsdagskväll.....

Klockan är 23:24 en vanlig onsdag kväll, snart är det jul igen. Inte klokt vad fort dagarna går...........
Ingen snö!, undrar om vi kommer att få en grön jul i år.jaja....vi får väl se.
Idag har varit en av de bättre dagarna sen operationen, lite knepigt med mina så tunga ben är det fortfarande, men med lite fler korta promenader så löser det väl sig också så småningom, svettas som en tok ibland...........men jag får inte ha så bråttom utan ta en dag i taget, skulle så gärna vilja att allt var som vanligt...........acceptera,acceptera är mitt ledord för tillfället, skulle bli överlycklig om jag hittade ett sätt som jag kan acceptera på.Funderar och funderar.........
Tänk att jag drömmer om att jag är på toaletten och kissar som vanligt, och när jag vaknar så tänkar jag att...jag inte behöver gå på toa för att där har jag redan varit...........konstig,kuslig känsla!
 
Kram Clary
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0