Deklaration!

Pust stön stånk........äntligen fick jag iväg min deklaration igår den 2maj, jag har deklarerat mitt företag för 2011, och det var INTE det lättaste må jag säga. Men nu är den ivägskickad, snacka om stress för att hinna få in den i tid! och så får man höra på nyheterna att skatteverket förlängt inlämmningstiden till den 3:e istället p.g.a komplikationer.

Jaja.....men nu är det bara att vänta och se hur mycket fel har jag gjort tro?

För övrigt så väntar jag på besked från kronofogden, om när jag kan hämta resterande inventarier hos exxet med hjälp inom särskild handräckning ifrån dom.Hoppas innerligt att det snart blir dags, så jag kan glömma allt som har med exxet att göra.Det här är det sista på alla turer runt seperationen......som vi hållt på med i snart 2 år.


/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0