Hårband & Brosch på Facebook...

 
Godmorgon!
 
Igår uppdaterades min sida Hårband & Brosch på Facebook med ett album "Till försäljning" jag lägger ut bilderna på mina handgjorda alster här också.
Vi drog också en vinnare av tävlingen som avslutades den 13/12, ............men vi har lagt till en ny tävling, där du genom att gilla och dela vår sida är med och tävlar om en liten virkad ängel " Änglavakt"
 
Bästisen Karin står och säljer gammeldags kristyrer på Steninge Slotts julmarknad ända fram till den 23/12, och den sista dagen står jag också där, men inte med mina saker utan jag hjälper Karin.
 
Har du vägarna förbi, så kika in på den finaste julmarknaden som jag har sett, för det första så är den inomhus och man får ta med sig sin vovve in.....Underbart!.
I restaurangen får vovvarna inte vistas, men det är det enda stället i övrigt är de så välkommna.
 
1 vecka kvar till jul, jisses....vad tiden springer iväg.Och inte en enda julklapp har jag köpt!!!!.............men fredag nästa vecka har jag avsatt för det.
Barnens pappa fyller dessutom 60 år på självaste julafton, och vad köper man till en man på 60 år som har precis allting...........Några förslag???
 
 
Ha en riktigt bra Söndag, kom ihåg att den här dagen finns bara idag.....
//C
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0