Mmmmmmmmmm......mums choklad


Jag måste bara berätta om en så underbart god choklad, det godaste jag någonsin ätit faktiskt......gottegris som man är =)
Men först en liten historia som hände mig för många herrans år sen och som jag kommer på mig själv med att tänka på titt som tätt..........Jo, när barnen var små så hade jag ett städjobb på kvällen på ett kontor i Danderyd,helt fantastiska människor som jobbade där.Men från det ena till det andra så brukade jag hoppa över middagen innan och åt hellre när jag kom hem från jobbet.Men hungrig var man ju såklart innan jag åkte och desto hungrigare blev jag ju desto senare på kvällen det blev.Nu var det ju så att de var väldigt snälla och omtänksamma människor jag städade åt, och det var precis som om dom visste mitt dilemma med att vara hungrig.Så varje kväll hade de alltid lämnat något ätbart, det kunde vara en burk kakor, kanelbullar m.m...................som jag trodde var till mig!
En kväll när jag kom gjorde jag som jag brukade......går direkt in i pentryt för att se vad som jag skulle mumsa på den här kvällen, mitt på bordet står ett fat med en sockerkaksform, mmm tänkte jag ah sockerkaka va gott! Döm om min förvåning när jag lyfter på sockerkaksformen.........!!! ett TOMT fat och där på fatet ligger en lapp och på lappen står det.........GOTTESGRIS!!..........hahahaaaa

Chokladen som jag vill berätta om finns hos www.chokladfontan.nu, sätt en maschmallows på en pinne och håll den under den rinnande ljummna vita,ljusa eller mörka chokladen..............jag trodde jag var i himlen sååååååå gotttt.
Ett tips inför Alla Hjärtans dag kanske, fontänen går både att köpa och att hyra.


Bilder från www.chokladfontan.nu


Nu är klockan 23:45, och det börjar bli dags att krypa ner i sängen, imorgon är det en administrativ dag igen.
Sov Gott
//C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0