Kramar i massor på Alla hjärtans dag..............



Hoppas att ni haft en underbar Alla hjärtans dag, den är i å för sig inte slut än, det kan fortfarande hända en massa underbara saker. Själv har jag umgåtts med familjen hela dagen, ätit lite chokladhjärtan och smarrat på semlor.

Jag hade ju tänkt att åka på möbelmässan igår, men nu kom det andra saker emellan så jag kom aldrig dit, men jag kan ändå berätta och visa Sir Paul Smiths´s utställning - se collaget nedan.

I en del av utställningen visade Sir Paul Smith upp saker som han under många år fått skickat till sig av en okänd person. Varför visste han egentligen inte, men han tyckte att det var lite kul eftersom personen fortsatte år ut och år in och att det alltid är olika saker som kommer. Dessutom är aldrig sakerna inslagna utan adress och frimärken är satta direkt på sakerna.



Vad tycker ni om de här tapeterna, väldigt vågat må jag säga. Men himla snyggt som en fondvägg kanske....

Tjingeling för idag // C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0