Ännu fler....eller mer......=))


Gomorron.........eller rättare sagt god middag gott folk.Idag har jag tagit sovmorgon,sitter och jobbar lite med intressanta (förhoppningsvis) inlägg till Bloggen.

Move Me AB är ett företag i Malmö, de jobbar med inredning och har dessutom distans utbildningar.Om du är intresserad av att förkovra dig inom inrening, kan jag verkligen rekomendera deras kurser. De har en grundkurs där du får ett diplom när du är färdig,och vill du fortsätta så har de även en fortsättningskurs där du kan bli certifierad inredare.
adressen till deras hemsida är: www.moveme.se
Själv har jag gått grundkursen, och när plånboken tillåter tänker jag även gå fortsättningskursen.

Och är du ännu mer intresserad av inredning, så finns det en hel portal med olika inredningsbloggar på adress: www.inredningsbloggar.se

Snart är det äntligen dags för alla vår växter,nytt för våren 2010 finns hos www.indoorsprings.com här hittar vi en massa fina blomlådor i alla möjliga roliga glada färger.Och dessutom ett självbevattningssystem som placeras i blomlådan.




Snart vår.......................

Till dig från mig/Clary

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0