Akvareller av Laila Wickström


Jag har fått förmånen att skriva om underbara konstnärinnan Laila Wickström



Jag träffade henne på formex och fick mig en liten pratstund med henne, och vilken otrolig människa hon är.Mest känd är hon för sina verklighetstrogna akvarellmålningar på vykort, du har säkert sett hennes målningar på t.ex vykort med tänkvärda ord och meningar, men hon gör och säljer även böcker och har gjort lite andra roliga saker också. Bara titta och njut........
Mer om henne kan du läsa på www.lailaw.com




Akvarellmålningar:Laila Wickström



"Mitt i verkligheten"                "Äppelblom "        " Hellre överviktig än skitviktig"



Böcker och Receptböcker av:Laila Wickström



"Potatisrecept"                                   "En kram om dagen är bra för magen"


Må gott.........C




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0