Hur kul som helst


NU! har jag gjort min första homestyling i ett hus som ska säljas, och det var det roligaste jag någonsin gjort, och det blev hur fint som helst,eller hur?Började med en rejäl storstädning,och sen har vi världens bästa miljövänliga rengörings och polermedel som heter Fix-Universal, och som doftar väldigt svagt citron,otroligt fräscht måste jag säga.Så här blev iallafall slutresultatet.




Var ju också på trädgårdsmässan i Kista i helgen, man blir ju så sugen på våren och alla blommor,saker m.m.m.m.m som finns, men icke då.........snön började bara vräka ner igen!! när tusan ska det bli vår egentligen
Hittade förresten en liten rolig grej, s.k water jelly, små,små genomskinliga kulor som man sedan skulle lägga i en vas med 2 liter vatten och efter 8 timmar hade de här kulorna svällt 5-6 ggr sin storlek, och man kan inte se att det ligger kulor i vattnet, det roliga med de här är att man kan sätta ner t.ex 1 blomma mitt i vasen och de står upp.Häftigt..
Tack för idag...
Kramizar Clary

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej!

jag tänkte hör med dig om du vet vart man kan få tag i sådana kulor "water jelly" som du skrev om i din blogg =)

Skulle så g ärna vilja ha tag i sådana!

Mvh Alexandra

2009-05-24 @ 22:31:56
Postat av: Anonym

Hej Alexandra

Water jelly kulorna hittade jag på trädgårdsmässan i Kista, jag vet inte vart man kan hitta dom , men försök att söka på namnet så kanske du hittar en återförsäljare.

Lycka Till

Clary

2009-05-25 @ 18:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0