Det töar ute..


Äntligen , snart..snart är det nog vår, eller vad tror ni? jag får den känslan iallafall även om inte solen skiner här i Stockholm idag är det +grader åtminstone.
Visste ni att det går att prenumerera på DISKTRASOR!......jo det är sant, hos www.disktrasa.com kan du t.o.m ge bort disktraseprenumeration i snygg presentförpackning.
Behöver du en energikick på diskbänken eller skön inspiration till växthuset?















För mig är det städ-dag här hemma, tänkte jag skulle få lite ordning i mitt arbetsrum, för där är det alltid KAOS! i slutet på veckan.Förresten höll på att glömma, OM du vill ha mer trafik/besökare till din blogg eller hemsida kan jag rekomendera att du registrerar dig hos www.viraltrafik.se och det är GRATIS!

Må bra //Clary

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Häftiga disktrasor

2009-03-26 @ 07:30:43
Postat av: Kristin

Va!....kan man prenumerera på sånt???

2009-03-26 @ 07:32:43
Postat av: Kristin

Hej

Såg att du är säljare av zbh, berätta gärna mer! Blev också intresserad när jag såg en annons i en tidning och kollade deras hemsida!

Vad kostar kollektionen och vad är det för priser till kund?

Ja berätta gärna så mycket du vill och kan!

Mvh Kristin

2009-04-06 @ 10:18:37
URL: http://www.hemmahoskristin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0