Att vänta.....

Jösses, vad lång tid det tar att få nya uppgifter från inredningskursen.Här har jag väntat sen i onsdags i förra veckan på att få svar på inlämnad uppgift samt ny uppgift som jag blev lovad att få den 18 februari.Mailat och frågat men icke då...........inget svar, undrar varför?
Jag som är så sugen på att gå vidare och förkovra mig mer inom inredning, känns lite frustrerande måste jag erkänna.Kursen ska hålla på i 20 veckor, men med deras takt lär det nog ta upp till 40 veckor..............tråkigt,tråkigt
Idag har jag haft min administrativa dag inom mitt företag Claff, vilken tid allt pappersarbete tar,men nu är det nästan klart.


Gör städningen lite roligare..........................................................................................................................



Må så gott
//Clary

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0